18 April 2009

Dinner Kolej yg membosankn..huhuhu


kenangan bersama yumi & atirah_ustazah aku!!! huhuhu



aku wit miz Poh Ooh....



aku wit ecah...



aku wit Farihah_:)



23Hb Mac 09_Majlis Makan Malam Kolej aku diadakan

malam tu....semua pakat pakai lawa2..huhuhu
mcm artizzz le plak..
.
.
.
tp....aku & kengkawan aku lbh serasi seperti biasa
mengenakn pakaian yg bertema kn English couture???

hurmmmmm...
lbh kurang la spelling aku tu!!! huhuhu

kitorang dpt meja berNombor 110
kalu xsalah aku la...tak egat lah
bende dh lama kn!!!!!

tp seperti biasa!!!
aku kurang gemor majlis2 gini..
so, aku cabut lari dulu..

lepas bersantap abis2 an
aku n the geng..
cabut lari la!!!!

boring la tengok dorng uat persembahan...
hurmmmmmmmmm......
tp malam tu mmg pakaian dorang..
wawwww.....adessssssssss


lawa2 sehhhhh...
aku jugak yg sempoi...
tp asalkn aku selesa dgn diri aku..
udah ler
pe nk fikior pe org laen ckp kn!!
kn2!!!
hehehehhe



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.