18 April 2009

Kajian Lapangan di Kedah!!!


bergambor dgn tuan rumah
tmpat kami menumpang berteduh..huhuhu
Mak ngah sekeluarga
terima kasih!!!



ni waktu first day nak pi cari data..huh!!



ni sempat gak pakat maen layang2
hahahahaha.....



kenangan dgn Tok Esa_bekas askar melayu
zmn Jepun dulu!!!!


anddd.......
23hb Jan 09 until genap nyer 3 hari aku ngn kengkawan aku duk Kedah...hehehee
banyak yg aku belajor...

kitorang pi sana..
pakat kena cari data_dialek kEDAH kt area kampung Farihah..
hurmmm...kat kg kuala pegang, daerah Baling


and...
ini jugak lah pertama kali aku menjejak kaki ke KedAh..
dan ini jugak lah pengalaman pertama aku duk menumpang berteduh di umah kawan..

hehehe...tapi yg kurang best nya
kitorg tak sempat pun pi jalan2....
bz sangat!!!!

bukan bz cari data!!!
tapi BZzz cari tiket nak balik UKM semula..
hahahhaahhaaa..

payoh oowhhh....aku & syu berdua jer pi bandar Kuala Pegang
cari tiket...
ecah, farihah n syarala pakat cari data kat kampung seberang...
dan de jugak lah pengalaman pahit!!!
uppssss....bukan pahit tapi penat??? ade ker???
hentam sajer lah labu...huhuhu

yelah....mana yer tk.
aku gan syu ..menggagau jugak lah pi bandar..
sampai naek bas nk turun simpang kampung farihah
poww blh terLEPASSS....alamak menapak jugak lah kitorang berdua
jalan kaki..patah balik..hehehehe
tu antara pengalaman aku kt sne

and
yg tak dapat aku luper..pasal minah sorang ni,
Mizz kami...SYARALA..
adessssss.....kelakar giler tgk dia!!1
kesian pun ade...bila duk egat2 dia punyer hal
hehehhehe...rase blh jugaklah aku tersengih2 sorang2 ni....
ade lah tu!!!!! ( miz syarala: senior!! bla..bla...bla...)
hehehehehe.....


sebenarnya banyak lai..
pengalaman pahit manis kami di pERANTAU..huhuhu
tapi cukuplah yg laen menjadi rahsia antara kami berLima..hehehehe
BIARLAH RAHSIA_nyayian bini Datuk K..eshhhhhhh...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.