18 April 2009

memori tercipta terjalin kasih kita!!!


huhuhu..pe lh yg dibincangkan tu??

kump.nasyid linguistik senior..huhuhu...


budak2 linguistik...teman aku..


kenagan ku

13hb April 09 yg lalu....kami berkumpul di bawah satu lembayung kasih persahabatan...
mungkin jua tautan persahabatan terakhir buat kami semua di sini...menapak kaki di bumi UKM...menjajah Pusat Bahasa dan Linguistik...kami kukuhkan tugu ilmu kami disini...
.
.
.
namun akhirnya...
kami pergi menaungi wilayah luar..
masing2 akan menjadi nakhoda kapal kedewasaan..
mencari realiti kehidupan di luar kampus....
meniti satu titian alam...
alam yg cukup terasing buat kita smua..
.
.
.
.

ni lah tautan terakhir buat aku dan teman seperjuangan menuntut ilmu..
segala kenangan pahit dan manis..
aku titipkan buat kalian semua..
aku juga merakam segala imbauan sejak tahun satu hingga menjadi senior di sini,
bersama-sama kalian..teman ku..
akan ku sisip segala memori ini dalam album hatiku
akhir jua..aku simpulkan kasih dan doa buat kalian..teman2 ku
linguistik tinggal sejarah dalam hati dan fikiranku kini..
.
.
.
.
harap persahabatan kita semua, tidak akan terputus di sini...
di bumi PPBL..huhuhuhu
.
.
.
.
doa aku sisip dan titipkan kpd korang semua
moge2 korang berjaya mencapai apa yg korang impikan..
insya'allah...
salam terakhir dr teman kalian_akma
buat teman:
sixnum6, geng za'ba, mis mXXXX, guys and girzz...
all the best!!!!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.