18 April 2009

lawatan ke MUzium..Balai Seni Lukis



aku paling suker side aras ni...byk lukisan view..


ni waktu kat Pusat Kraftangan...
penat owhh..jalan2...kita rehat jap!!!



ni kita maen cak2..dgn kak emah


ni aku laa....


aku suker!!!
aku suker pi tempat ni..memang kena lah dgn jiwa dan hati aku...


cewahhhhh...
tempat ape yerk??????
persoalan tu!!!!



hah!!! ni la aku nk citer..
aku pi lawatan ke Muzium Negara..
pusat Kraftangan Kuala Lumpur
and pot yg aku paling gemor_BALAI SENI LUKIS NEGARA!!

wawawahhhh...mmg cantik giler lah..lukisan kat situ..
kalu boleh aku nak rumah aku macam galeri tuu lahh..
heheheheehhee..
kalu tak pun...de jgklah
side utk pot aku melukis kat umah!!!!
(angan2 n impian aku sebenornyer tu!!! huhhhuhu)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.